piątek, 29 maja 2015

... Dziennie patrząc w twoje oczy moja dusza się rozpływa, nie potrafię bez Nich przeżyć ani jednego dnia. Twój zapach się unosi i już mnie nie ma. Przechodząc obok mnie uśmiechasz się i nic innego nie pozostaje w mojej głowie. Dziś znów pocałowałeś, chodź przecież mnie nie kochasz, ale mówiąc mi ze Ci zależy to znów cały świat zawirował. Nie wiem co robić tak cholernie Cię kocham! ... 





                                                                        Monika Z






                                                                                                 Nie Całuj Jeśli Nie Kochasz

1 komentarz:

  1. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, потому гораздо лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru по ссылке https://blog.hkis.edu.hk/wp/200713/2015/02/02/digestive-system/

    OdpowiedzUsuń