sobota, 30 maja 2015

Tak spokojnie sobie śpisz, a ja spoglądam na Ciebie jak na Anioła, który wybawia mnie każdego dnia. Moja miłość do Ciebie nie zna granic....
Twoje lęki przed związkiem są wielkie.... ale mnie nie musisz się lękać.... ja Ci dam to co najlepsze.... radość, szczęście, uśmiech, a przede wszystkim moje serce.
Każdego deszczowego dnia dam Ci Słońce na niebie...
Każdego smutnego momentu tam Ci skrawek mojego ciepła miłości, byś czuł się lepiej.
Nie pozwolę by ogarniała Cię otchłań nieszczęść i smutku, dam Ci wszystko co najlepsze.

Bo Twe szczęście to moje szczęście.





                                                  Monika Z


                                                                                          Nie Całuj Jeśli Nie Kochasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz